Sunday, October 09, 2011

some of this and some that

Afara e rece si innorat....chiar foarte rece....vreme tocmai buna pentru o ciorba fierbinte de cartofi cu smintina si salata de ceapa cu otet. Foarte gustoasa...
Outside is cloudy and cold....really cold. Just a fine weather for a hot potatoes soup with cream and sour onion salad. Yummy....


Si ceva dulce trebuie, nu ? cornulete umplute cu magiun si simburi de nuca ...ambele productie proprie ;)
Something sweet was also needed, no ? rolls filled with plum jam and nuts ...both from our garden ;)



 coapte, desigur, in soba cu lemne....soba mea fermecata....
the rolls were baked in the wood stove....my magic wood stove....


 netavalite prin zahar pentru ca si asa sunt destul de dulci....simple si gustoase ca orice prajitura de casa.
They are simple, un-rolled in powder sugar because they are sweet enough.Simple and tasty as any homemade cookies . 


Ce se poate face cel mai bine in fata focului ? broderie....al doilea bloc e gata, al treilea acum incepe. Sper ca Mos Craciun sa ma tina minte de fata buna ;)
What can one do better in front of roaring fire ? embroidery. Second block is ready and the third begins. Hopefully Santa will remember me as a good girl ;).


Si daca nu brodez atunci cu siguranta fac tatting. 
O pereche de cercei micuti si patratosi. Model de Elizabeth C. Zipay
And if I'm not embroidering then for sure I'm tatting. 
A pair of small, square and beautiful earings. Model of Elizabeth C. Zipay  


si totul miroase superb in casa, datorita Iasomiei de Madagascar care acum infloreste nebuneste....
and everything in my home smells wonderful because of Jasmine of Madagascar that now flourish like crazy...



Pentru mine toamna este frumoasa oricum, insorita sau nu ...e anotimpul meu ;)
For me autumn is nice, sunny or not...it's my season ;). 


7 comments:

  1. Bunatati pe toate planurile!Ce frumosi sunt cerceii!Oare ce hobby te va atrage in anul care vine??!!
    felicitari pentru tot ce faci!

    ReplyDelete
  2. Numai bunatati.
    Cornuletele arata apetisant.
    Ce sa mai zic de atmosfera.
    Cerceii sund foarte frumosi, mie imi plac foarte mult modelele facute de Elizabeth C. Zipay.
    Cat despre broderia pentru SewHappy Christmas mi-ai facut o "pofta", ca o sa ma apuc si eu de lucru.
    O saptamana minunata.

    ReplyDelete
  3. Lasa-mi si mie niste ciorba, ca vin acuma! Cerceii aia patratosi is minunati, trebuie sa-ti faci o colectie in toate culorile. :)

    ReplyDelete
  4. Mi-am comandat si eu o rama si ma apuc de brodat :)
    Oare iasomia mea de la tine cand va inflori? abia astept...
    Sa nu vinzi acesti cercei albastri, ca se va potrivi la ceva ;)... vei vedea in scurt timp ;)

    ReplyDelete
  5. Pentru mine toamna este frumoasa oricum, insorita sau nu ...e anotimpul meu ;)

    ReplyDelete
  6. multumesc pentru incurajari, parerea ta conteaza, tu esti experta in astfel de lucrari.
    Ma inebunesti cu mincarurile tale mai ales cu prajituricile, cind mai faci da un semn, ca odata vin de la Alba catre tine!

    ReplyDelete
  7. Cerceii imi plac foarte tare si te invidiez pentru soba cu lemne... Avem si eu mai demult si, uneori, imi e dor de ea si de timpurile alea..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...