Friday, September 30, 2011

two contests, two prizes = lucky me ! :D


In luna august am participat pe forum, la concursul intitulat "Cea mai frumoasa lucrare a lunii ", cu acest table runner :

In August I participated on forum , in the contest " The most beautiful work of the month ", with this table-runner : 


si am cistigat locul II . Mare fericire ! 
Azi am primit prin posta, prin intermediul lui GabyErika ( multumesc! ) premiul  constind in lina Bossanova  - pentru esarfele mele , o insigna si un breloc cu insemnele forumului din care fac parte. 

and I won the second place. Happy dance for a day ! :D
Today I received, by mail with the help of GabyErika ( thank you ! ) the prize which consist in Bossanova threads - for my scarves,  a brooch and a keyholder with the forum inscriptions. 



Al doilea concurs organizat in forum a fost cu ocazia Zilelor Internationale ale Tattingului , concurs in care m-am inscris si eu chiar daca nivelul meu este, inca, de incepator in tatting. Am participat cu Geanta de seara - Frivolite Albastru  alaturi de avansate in aceasta tehnica  si spre surpriza mea maxima am cistigat locul I. 

The second competition organised in the forum was about Tatting Days, where I joined in, even that I am still a beginner in tatting. I entered my Blue Tatted Drawstring bag in the competition among the works of a few advanced tatters  and to my great surprise I won the first place. 


Premiul consta in fire si navete pentru tatting - surpriza ! :D
Am fost tare norocoasa luna aceasta, nu-i asa ?
The prize consist of threads and shuttles for tatting - surprise ! :D
I was so lucky this month, wasn't I ? 

10 comments:

  1. Ai fost foarte talentata lina asta! ;-)

    ReplyDelete
  2. Felicitări! Doar norocul nu aduce cu sine şi aprecierea celorlalţi. Talentul şi dăruirea cu care realizezi piesele tale minunate, ţi-au adus succesul bine meritat!
    Mă bucur că pot să mă număr printre cei care au prilejul să te cunoască! Eşti o persoană generoasă şi adorabilă.
    Îţi doresc tot binele şi frumosul, pe ţi-l doreşti tu! :)

    ReplyDelete
  3. Felicitari, Teodora!
    Tot ce lucrezi tu e plin de suflet.
    E grozav ca ai dat peste oameni care stiu sa aprecieze asta.
    La cat mai multe premii!
    xxxxoooxxx

    ReplyDelete
  4. Multumesc si felicitari in acelasi timp.
    Este o placere sa fi alturi de noi pe forum,este o placere ca ne-am cunoscut .
    Mumca, daruire,pasiunea pentru frumos , sunt oglinda lucrilor tale unice si elegante ,astfel au cucerit sufletul si ochiul nostru.
    Felicitari ,si mult spor la toate .
    O imbratisare ,Lotus.

    ReplyDelete
  5. Bravo! Ai fost si productiva si creativa si talentata si norocoasa luna asta! Vezi, asta-i semn ca esti pe drumul cel bun cu tatting-ul :D

    ReplyDelete
  6. Felicitari, Teodora!!!! Meriti toate premiile.
    Ca faci lucruri minunate, stiu...dar constat ca realizezi mereu lucruri noi, cu tehnici diferite si mai ales ca ai intalnit persoane care sa te aprecieze asa cum meriti.

    ReplyDelete
  7. Cumva am trecut peste aceasta postare...
    Felicitari! Chiar au fost niste lucari deosebite, ca toate create de tine. Table runnerul cu cestel imi plac foarte mult, dar si posetuta e dragalasa si eleganta, eleganta si finetea sunt cuvintele care imi vin in minte cand aud de tatting. Admir pe voi care aveti rabdare la tatting, eu nu ma apuc raman dar admiratoare :)

    ReplyDelete
  8. lucky you, lucky me ;)
    congratulations and keep going

    ReplyDelete
  9. Your tatting is exquisite! I know that takes a long time to do. Congratulations on winning!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...