Friday, September 16, 2011

tatting ..again ;)

Ei bine, tatting-ul nu este dragoste de-o vara....uite ca a venit si toamna si eu inca innod.....
o pereche de cercei in culoarea mea preferata. Cu mici margelute seed-beads. Agatatori cuprate. 
Well, tatting isn't an one summer love....autumn is already here and I'm still making knots....
A pair of earrings in my favorite color. Small seed-beads added. ( it's a first try , must learn better beading ) . Copper hooks.  
Si pentru ca am invatat din patchwork sa folosesc orice UFO ;) , din resturi si incercari nereusite am "adunat " aceasta brosa . Fir poliamida - auriu si bumbac - verde. Pina acum este brosa mea preferata. Delicata asa cum numai o dantela frivolite poate sa fie....
And because I learnt from patchwork to use every UFO that I have, from some scraps and unsuccessful pieces I gathered together in a pretty much my favorite brooch. Polyamide golden thread  and green cotton. As delicate as a frivolite lace can be....

Ieri am incercat si un alt fel de fir, Flavia, mult mai gros decit firele pt frivolite, in incercarea de a da "corp" urmatorului set , Simply Black.  
And yesterday I tried another kind of thread, much thicker than regular tatting thread , to give some "body" for the next set , named Simply Black. Upset that I can't find good tatting thread in my country....it's still a lost art here....So sad. 


Padantivul este agatat pe o baza de colier din sirma siliconata, neagra, cu inchidere surub din inox. Cerceii au agatatoare din inox. Piesele sunt egale ca marime, au diametrul de 4,5cm . 
The pendant is mounted on a siliconed wire black base , with a inox twist closing. The earrings have inox hooks. All pieces are equal in size, 4,5cm diameter. 


Si cum viata mai consta si in treburi casnice, uite ce a aterizat in bucataria mea  ;). Sunt fericita, au aparut din nou ciupercile in zona noastra...Deja la ora aceasta sunt curatate, taiate si congelate. Atit de gustoase... 
And as life compress some household chores, look what landed in my kitchen this morning. ;) . I'm SO happy that mushrooms appear again in my part of country....Already cleaned, chopped and in the freezer. 
So yummy....


Sa ne auzim cu bine !
See you !

6 comments:

  1. Te-a prins bine tattingul asta in mrejele lui!De aceea iti ies asa niste frumuseti delicate!
    Iar ciupercile....un dar de nepretuit al pamantului, nu-i asa?

    ReplyDelete
  2. Mi se pare greu tattingul, dar intr-adevar ies niste chestii superbe. Mai mult ca sigur voi incerca si eu la un moment dat. Cel mai mult imi place setul de cercei si pandantiv negru. Spor la treaba!

    ReplyDelete
  3. Toate sunt foarte frumoase, dar - cu toate ca negrul nu este culoarea mea prefareta -imi place setul negru, datorita modelului aplicat.
    Si te rog frumos sa nu schimbi preferintele de culoare cu o luna inaitea zilei de nastere :D Si anul trecut in august ai spus ca iti place mult albastru si nu mov, acum iar, numai e albastru ci e maro :)

    ReplyDelete
  4. foarte frumoasa munca am facut si eu acest model, restu este destul de greu pentru mine.
    dar o sa incerc mai multe.

    acum creez un site cu tutoriale pentru tatting-frivolite.

    http://tattingpattern.blogspot.com/

    multa bafta

    ReplyDelete
  5. Anonymous5:22 PM

    Tot ma uit si admir de cateva zile aceasta tehnica , cred ca este un ,, microb,virus,, l-am luat si eu dar din pacate nu stiu sa fac.Mi-a promis cineva ca imi trimite o naveta , o draguta , sa incerc.Oare exista sanse? M-am uitat pe youtube pare simplu pana la un moment dat cand ma blochez si nu mai inteleg nimic.Ointrebare as avea : De ce in Romania nu exista o scoala pt. asa ceva. As plati oricat pt. cursuri . sanatate multa iti doresc si putere de munca e-mail :savin_amalia75@yahoo.com

    ReplyDelete
  6. Anonymous12:49 AM

    Foarte frumoase.Imi place foarte mult sa crosetez.As dori si eu sa invat aceasta tehnica.Am vazut ca se face si cu acul de cusut in loc de suveica.Daca face-ti tutorial despre naceasta tehnica va rog frumos sa explicati cat mai amanuntit ca eu am facut un inel dar nu am reusit sa merg mai departe pentru ca nu a explicat cum se trece de la un inel la altul cu firele.Multumesc si spor la lucru

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...