Sunday, May 16, 2010

beauties and almost beauties

Frumuseti si ..in curind frumuseti 
Intii citeva frumuseti : gingasul zephyrantes 
Beauties and almost future beauties.
First let's touch the beauties : zephyranthes....such a tender flower

parfumata salcioara
perfumed Eleagnus 
foarte parfumatul salcim alb 
extremely perfumed white acacia

o glicina inflorita tirziu linga pavilion
a wisteria plant flourished late near the pavilion


si-acum citeva bunatati din gradina mea...frumuseti si ele ;)
goodies in my garden, for me beauties ,too ;)

citeva salate de la Smaranda - mi-a trimis anul trecut un soi de salata incredibila la care ii tot culeg frunzele iar ea continua sa creasca din ce in ce mai frumoasa...si mai gustoasa :) .Merci encore, Smaranda !
some salads from Smaranda - she sent me a wonderful kind that I can crop leave by leave and still continue to grow bigger and bigger...and yummy, too :) Merci encore, Smaranda

 

si ce ziceti de frumusetea asta ? visul fiecarui gradinar : si flori si fructe .
and how about this one ? a real beauty : flowers and fruits together, any gardeners' dream


ah, o puteti trece la frumuseti si pe ea - Goldie :))
you can count her- Goldie - at "beauties" , too :))


si acum citeva viitoare frumuseti : socul care si anul acesta va furniza atitea flori parfumate iar tirziu in toamna multe fructe bune pentru gem sau pentru vopsitul natural 
and now some almost future beauties : the elder bush will provide this year again so many flowers and late in the autumn a lot of elderberries for jam or for natural dyeing


un foarte asteptat si foarte parfumat iris maro care anul acesta mi-a oferit o surpriza neplacuta devenind mov inchis si aproape deloc parfumat....dar totusi o frumusete...e al meu ;).
a much expected heavy perfumed brown iris that will give me an unpleasant suprise this year becoming a dark purple one and almost no smell ...but a beautie, too. It's mine, that's why. ;)

citiva lupini mov acompaniati de o urzica :)
some purple lupines accompanied by a stinging nettle :) 


si o floare pe care am primit-o de la Csilla, si inca nu-i stiu numele :(
a flower that I received from Csilla and still don't know her name :(
Saptamina trecuta, la rugamintea mea, Betty mi-a cumparat de la IKEA acest uscator de vase din lemn. Se integreaza foarte bine in pavilion.Nu-i asa ? 
Last week I received , at my request, from Betty this dryer for dishes, worked all in wood. It's from IKEA and it fit very well the grill pavilion...don't you think ? 


Iar acum, inapoi in casa unde am adus o mica parte din gradina : 
Now,let's return in home where I bring a small part of my garden like this : 

si pentru ca afara continua sa ploua si e tare rece, m-am asezat la lucru. 
Un set colorat pentru o fetita mica din lumea asta mare caruia ii plac elefantii ;)
and because outside is still raining and raining...and cold and colder, I set myself to work. 
Some coloured pieces , a set for tiny little girls who loves elephants ;)


si cum dupa fiecare piesa foarte colorata simt nevoia sa ma intorc la game mai palide, mai usoare am incercat din nou modelul de saculetz rotund pentru bijuterii. Acompaniat, asa cum fac in ultimul timp, de o micuta  bijuterie
and as after every coloured piece I need to return to softer, pale range I try another romantic jewelry pouch. 
Accompanied , as lately I used to, by a small jewelry piece.


Imi place ca fiecare bijuterie bonus sa o lucrez asa incit sa se asorteze cu piesa din material textil linga care va fi oferita ca bonus . Azi am facut aceasta bratara : 
 I love to work every tiny piece to fit with the fabric one...today I made this : 


jucindu-ma din greu cu rezervele mele pentru bijuterii 
playing hard from my stash :


doar ca sa rezulte un bonus fin si asortat cu aceast saculetz : 
to be a small bonus along this one : 


Afara inca ploua....si e tot rece asa ca nu-mi ramine decit sa sper ca voi gasi un film bun pentru seara de duminica...
Outside is still cold and raining, hopefully I'll find a good film to watch...

4 comments:

  1. Ce frumos e la tine!
    Ce lucruri frumoase faci, in continuare!
    Imi plac tare mult straturile tale inaltate.Ce amestec de pamant ai pus, de ti-au rasarit asa niste legume frumoase?Si mai am o intrebare obraznica:unde se scurge apa de la chiuveta din chiosc?
    Tie ploaia iti prieste si afara (te ajuta sa ai o gradina asa de frumoasa) si inauntru (iti face timp disponibil pentru saculeti romantici).
    Sa ai o saptamana frumoasa, chiar daca va continua sa ploua!

    ReplyDelete
  2. Ai o gradina de vis!
    Daca mai ai nevoie de ceva seminte, nu ezita, spune-mi si-ti aduc!!!

    ReplyDelete
  3. Tare mult imi place la tine, ce flori minunate ai! Si ce lucruri frumoase ai facut iarasi :)

    ReplyDelete
  4. Admir, admir, admir! :))

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...