Friday, March 05, 2010

her work , my quilt ;)

Sper ca va mai amintiti povestea de acum vreo citeva zile despre proiectul Magenta, si de surpriza cu care se incheie proiectul .
Ei bine, uitati ce am montat azi in living ;)

I hope you remember the "magenta project"story that I told you a few days ago ...project that ends with a surprize for each of us , the participants. 
Well, look what I mounted on the living -room wall today ;)  


Multumesc, Betty ! a fost cu adevarat o surpriza frumoasa....
si cred ca e cazul de un nou proiect, nu de alta dar poate asa il schimb si pe acel Kandinsky  :)))

Thank you, Betty ! was indeed a beautiful surprise....
and I think that's needed another project for me so that next time I'll change that Kandinsky :)))

5 comments:

  1. Wow ce frumos!!!!

    ReplyDelete
  2. Asta chiar arata minunat. Nu-s culorile mele dar e ceva fenomenal si nu l-am vazut de aproape ci numai asa...

    ReplyDelete
  3. se potriveste foarte bine!

    ReplyDelete
  4. E minunat! Si combinatia de culori de mare rafinament.
    Ce-mi place la tine in sufragerie...

    ReplyDelete
  5. Si mie imi place acest fel de proiect mai ales ca si eu am ceva de la tine, tot atat de frumos!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...