Friday, December 05, 2008

Christmas night quilt


Ta-daaaa...Quiltul "Seara de Craciun" ;))

Ta-daaa...the Christmas night quilt ;))



va mai amintiti spatele lui ?


do you remember the back of it ?


ei bine , mici probleme la margine...care pot fi corectate in viitorul apropiat.Pina atunci sta bine mersi pe peretele livingului meu, fiind astfel prima decoratie care imi aminteste cit de aproape este Craciunul...

well, minor problems at the bindings...problems that will be corrected soon. Still then, it hangs on the living wall being the first decoration that brings Christmas in our home.

7 comments:

  1. O feerie! Imi place atmosfera pe care o creaza. Parca se simte caldura din inimile oamenilor.
    Dar stiu ca ai muncit ceva la acest quilt! FE-li-ci-tari!!!

    ReplyDelete
  2. Ahaaa,acum inteleg...un tablou de vis !

    ReplyDelete
  3. Am auzit deja colindele! O iarna de vis!Este minunat, Teodora!Felicitari!
    Ela

    ReplyDelete
  4. Minunata imaginea! imi pare rau ca nu prea reiese din poza quiltingul pe fata quiltului. Trebuie vazut pe viu. Oricum, ceea ce se vede pe dos arata ca ai muncit ceva la el.
    Bravo, ai acum un decor minunat de Craciun :)

    ReplyDelete
  5. Un quilting minunat, acum sa vina zapada si Mos Craciun la tine!
    Smaranda

    ReplyDelete
  6. Anonymous9:55 PM

    AAA! Cat poate fi de fain! N-am cuvinte! Bravo!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...