Tuesday, November 04, 2008

Surprises for someone dear

Surprize pt cineva drag... la plural ;))

Surprises for someone dear... at plural ;))



Kati mi-a indicat un blog fantastic, al lui Colette...chiar daca nu inteleg deloc limba maghiara imi este suficient sa vad pozele. Are idei superbe Collette! ma intreb daca ar putea cineva sa-i traduca un "multumesc frumos pt idee" in limba ei natala... taaare mi-ar place sa pot traduce blogul ei in engleza sau macar in romana... Deci din ideile Collettei s-au nascut aceste cosulete pentru cosmetice sau bomboane sau orice altceva.
Fiecare cosulet a avut anexata cite o inimioara facuta de mine, din ipsos de modelaj.

Kati send me a fabulous blog link, to Collette...even I do not understand a word in hungarian it is enough for me seeing hers photos. She make such wonderfull things. I wonder if someone could translate her a " thank you for your great ideeas" in her language...I would love so much to can translate her blog in english or even romanian...
From Collette's ideeas were born these pretty fabric baskets for cosmetics or candy or anything else.
Each fabric basket had attached a small plaster heart hand-made by me.



Interior :

Inside :


Abia astept sa le fac pe urmatoarele ! ;))

I can hardly wait to make some more ! ;))


Si in aceeasi tema am facut si o cutie de depozitare...tot din material, captusita cu musama pt o functionalitate cit mai larga ;)) . Tutorialul l-am luat de AICI !! Multumesc Amanda !

And working in the same "field" I made a fabric box...inside lining of oil-cloth for a large range of functionality ;)) The tutorial I take from HERE ! Thanks Amanda !


6 comments:

  1. Ai dreptate! Am vazut cosuletele si am uitat! Rusinica mie mai ales ca mi-au placut!!!Sunt foarte frumoase!Acum ajung si eu la blogul indicat!
    ela

    ReplyDelete
  2. Imi plac si cosuletele tale! Cutia o stiam si chiar mi-am propus sa fac si eu una. Dar nu stiu cand!! Elena

    ReplyDelete
  3. Cadouri de suflet. Minunate!!

    ReplyDelete
  4. Ti-au iesit superbe!Voi fi eu translatoarea ta,daca vrei :-)

    ReplyDelete
  5. I'm very greatful that my things are enjoyed of you. As soon as possible I will translate my blogsite. Thank you for attention and I give you joy of your creation. Colette

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...