Friday, August 22, 2008

something old , something new

Ceva vechi-ceva nou...;))
Intii ceva vechi. Quiltul meu crazy, alb-crem , care pe zi ce trece se apropie de final...cind va fi acesta? nu stiu, poate cind nu mai am margelutze sau fire albe LOL.

Something old-something new...;))
Something old first ...my white/cream crazy quilt that day by day comes to finish...when exactly will be this ? I just don't know...perhaps when I'll remain out of beads or white threads LOL. I just can't "catch" it properly in the picture, it so shiny...perhaps it's name will be "Moonshine garden" , how is that ?



ceva nou...ce am mai lucrat in ultima vreme...cam lenesa am fost , ce-i drept...am sa dau vina pe caldura, ok ? LOL

toate bijuteriile textile le gasiti pe breslo in magazinul meu aici

sau pe dawanda adica aici :


And now something new ...what else I have done lately...I was quite a bit lazy...but let me put the blame on hot weather, ok ?LOL

all my textile jewelry you could find on breslo ( for Romania ) in my shop here ,

or on dawanda ( for other countries) in my shop here


Imi place la nebunie snurul I-cord, nu ma pot opri din impletirea lui...de data aceasta am combinat doua culori intr-un singur snur care poate lua forma de bratara ca mai jos :
I'm in love with the I-cord, I just can't stop myself from make it...this time I combined two colours in one cord, the result can be worn ( or wear?) as a bracelet like in the following picture:


sau de colier ca aici :
La juxtapunerea celor doua culori am atasat doua floricele minuscule .
or as a necklace as here:
where the two colours met each other I attached two tiny red flowers.


Apoi au urmat citeva bratari : una verde deschis, la care inchiderea se face cu margelutze de sticla verde...(evident, nu ? ;)) )
then some bracelets ( or armbands because they are quite wide) : one on pale green with the closure made of two glass green beads


cam asa de late :)) , 3,5cm
about 3,5 cm width
si una pe negru pentru ca se pare ca orice am face aceasta culoare ( ori aceasta iluzie optica?) este preferinta nr 1 in garderoba oricui...
and one in black , because it seems that this colour ( or this optical illusion?) is the favourite in anybody's wardrobe.


aceeasi latime , aceeasi inchidere cu margelutze de sticla de culoare neagra.
the same width , the same closure with black glass beads.
Deseara iesim la resturant cu musafiri din Suedia...poate ma intorc cu poze...evident cu poze cu natura nicidecum cu poze cu mine, nu ? :)))
Tonight we are going out at a resturant with some guest from Sweden...perhaps I'll come back with some pictures...obviously nature pictures, not with me, no ? :)))
Have a nice day, you all my readers.

5 comments:

  1. Sa comentez si quiltul tau crazy -este absolut incredibil! Este ca o pulbere de luna si de stele - stiu ca aceasta sintagma nu e originala dar la gingasia lui se potriveste cel mai mult. Si spui ca nu-i gata, pai atunci va fi mai mult decat perfect.

    ReplyDelete
  2. Si eu am ramas in admiratie! E ca zapada proaspata. Imi place , imi place, imi place!!!

    ReplyDelete
  3. Superbe lucrusoare!...iar quiltul crazy este deosebit de rafinat si frumos!!

    ReplyDelete
  4. Totul e minunat, quiltul alb diafan , bijuteriile elegante! Esti o zâna buna!
    Smaranda

    ReplyDelete
  5. Anonymous7:35 PM

    Ochisorii lui Goldie sunt atat de sensibili si atat de frumosi , ce mi as dori sa o mangai si eu...sa stau langa ea...iar mainile tale sunt aurite ..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...