Wednesday, July 18, 2007

another table runner : PLUM

Zilele trecute am terminat un nou table runner. Cu un aer de antichitate, m-a cucerit cu totul...In ultimul timp tot ce termin imi place la nebunie...dar viata isi spune cuvintul si l-am scos la vinzare.
Last days I finished this new table runner. With an antique-ish look, I felt in love with it....Lately I'm in love with all I finish....but life has its tribute so I put it on sale.


Unicat. Dimensiuni : 22 inch x 47 inch ( aprox. 56 cm X 121 cm) Fata : bumbac, umplutura : bumbac, spatele flanel alb. Cusut cu masina, quiltuit cu masina.

Unique. Dimensions : 22" x 47 "( aprox. 56 cm x 121 cm). Top:cotton, batting:cotton, back in white flanel. Machine pieced, machine quilted.
Spatele in flanel alb.
The back on white flanell - non-slippery.
L-am numit PLUM ( pruna)...
I named it PLUM....

4 comments:

  1. Ce culori delicate ai ales...Imi place mult cum le-ai combinat. Mirosul de levantica ar mai lipsi (sau poate vine din gradina?)

    ReplyDelete
  2. Anonymous4:09 PM

    E superb ! Imi plac la fel de mult si fata si dosul !!

    ReplyDelete
  3. Excellent job!Are un aer country, imi place mult.

    ReplyDelete
  4. Anonymous9:18 PM

    O bucurie sa le privesti!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...