Wednesday, March 21, 2007

today's table runner

Asta am lucrat asta seara: un table runner - cadou pentru ziua de nastere a cumnatei mele. Miine trebuie finalizat si cadorisit, evident. ;))
This is what I worked this evening - a table runner, as a gift for my sister-in-law birthday. Tomorrow it must be ready done ( quilted) and gifted, of course. ;))

Are dimensiunea de 110 cm * 42 cm. Interesant pentru ca in realitate din model rasar niste "mori de vint" pe cind in poza apare cu totul altceva...nu-i asa ??
It has 110 cm * 42 cm. Interesting that in practice it shows some "wind mills" and on the other side ( in the picture) it appears something totally different, isn't it ??

8 comments:

  1. Anonymous12:29 AM

    gand la gand cu bucurie, cum se spune, aduce cu ce ti-am recomandat eu azi:) Sper sa-i placa si cumnatei tale.

    ReplyDelete
  2. Anonymous8:28 AM

    Din poza pare a fi un mozaic. Mi se pare mai frumos decat mori de vant. Nu inteleg ce nu-ti place, este frumoasa! Elena

    ReplyDelete
  3. Anonymous8:31 AM

    Quiltul tau mi-a inveselit azi ziua. Eram cam posaca, ce bine ca l-am vazut inca de dimineata !
    In poza de pe usa arata ca un mozaic (din cauza materialului cu flori).
    Ai imbinat excelent culorile, asa ca nu mai zi ca nu te pricepi :-(
    Quiltuieste-l repede, sa-l vedem gata.
    Geta

    ReplyDelete
  4. Da, Corina, de fapt recomandarea ta m-a scos la liman dupa dezastrul cu fata de masa brodata...Multumesc.;))

    ReplyDelete
  5. Elena draga, nu am spus nici macar intr-un cuvint ca nu-mi place...ba din contra imi place tare mult!abia astept sa il termin sa il vedeti quiltuit!! va fi frumos-frumos...

    ReplyDelete
  6. Mmmmmmmmmmm... e super! Mie imi place foarte mult. Culorile sunt minunate, ca o zi de inceput de toamna.
    Mihaela

    ReplyDelete
  7. Teodora, e foarte delicat table runnerul si inspirat imbinate culorile. Tu mai ai o calitate care mie imi cam lipseste. Esti meticuloasa si temeinica. Asta se vede dupa toate frumusetile create de tine. Felicitari!

    ReplyDelete
  8. Bellissima questa striscia per il tavolo. Molto bella la quiltatura. ciao ciao

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...