Thursday, March 29, 2007

Hen pincushion

Pentru ca prietena mea trebuie sa apara din clipa in clipa - la o cafea ;)) - i-am facut o pernitza pentru ace : o gainusa. Ei ii place sa coase dar se plinge ca nu are timp...o inteleg dar poate asa o stimulez! LOL.
My friend is to arrive in a couple of minutes for a short coffee so I've made her a "hen pincushion" to stimulate her work. She's in love with sewing but she often complained the lack of free time...( understandable...)
Modelul l-am luat de aici, este FREE.
The pattern I take it from here, it's FREE.
Nu-i prea place sa fie fotografiata din profil...dar uite ce frumos sta totusi! ;))))
She didn't like to be in a photo from a side but look how pretty is she smiling :)))) O idee grozava penrtu cadouri mici de Paste, nu-i asa ?
A good ideea for Eastern small gifts, isn't ??

9 comments:

  1. Anonymous5:57 PM

    Chiar acum am vazut la Teodo niste puisori, s-ar potrivi cu gainusa ta
    http://appuntipatch.blogspot.com/2007/03/pulcini-chicks.html

    ReplyDelete
  2. Frumoasa gainusa, sa ne spui daca s-a molipsit si ea de quilturile tale :))
    A fost buna cafeaua???
    Smaranda

    ReplyDelete
  3. Anonymous9:41 PM

    Frumoasa gainusa, ce efect a avut ?

    Vreau si eu o prietena de quilting si de cafea :-) Asa poate ma apuc si eu de baut cafea !

    ReplyDelete
  4. Hi, hi, ce dragutza e !!
    Sa ne spui si ce a spus prietena ta.
    Chiar asa..acum imi dau seama ca nici eu nu am in Arad nici o prietena de quilting sau macar de cusut :(((
    Uite, asta imi placea mie cel mai mult in Star Treck: cum se mai teleportau aia acolo :)))Asa ceva ne lipseste noua:)))

    ReplyDelete
  5. Pai, in primul rind a ris! una buna... apoi a intors-o pe toate partile si pentru ca i-am daruit-o gata dotata cu ace de cusut manual, cu gamalie si siguranta si doua chestii din alea de bagi ata in ac mai usor ;)) a inceput de a "verificat" fiecare ac intzepind-o cu o placere evidenta. Biata gainusa... ce viata i-am sortit! :((
    dar asta ii e rolul, nu ?;))

    ReplyDelete
  6. Bello. penso che lo copierò.
    ciao ciao

    ReplyDelete
  7. Anonymous8:05 PM

    Poate e fermecata gainusa si o molipseste si pe prietena ta de patchwork. Era bine daca puteam veni cateva "peticele" la tine, la cafea! Ce frumos ar fi fost...Elena

    ReplyDelete
  8. Foarte simpatica gainusa ta. Tu o insufletesti la fel cum faci cu toate creatiile tale.Sma

    ReplyDelete
  9. Hello Teodora,
    Thank you for your visit,the link in your blog and your lovely words.
    I'm glad you also write in english on your blog because I dont understand a word of your language.
    Your quilts are so, so, beautiful and well made, very far away from my atempts of doing such a beauty. I also love this chicken pincushion.
    Congratulations, lots of kisses (muitos beijinhos)
    Carmen

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...